09123548073
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 10 ارديبهشت 1398 در ساعت 53 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاربران گرامی ،هدف فروشگاه نی زا کالا از ارائه این مقاله شناخت بیشتر ویدئوپروژکتور نی زا و خصوصیت های منحصربفرد آن میباشد. امیدوارم مطالبی مفید برای شما عزیزان باشد.

برند این ویدئوپروژکتور ها با نام نی زا عرضه می شود که ساخت کشور چین به سفارش کشور امریکا ، که پرفروش ترین مدل در اروپا و آمریکا میباشد.

نی زا کالا،سعی برآن داشته تا برای هر نوع کارایی ،ویدئوپروژکتوری را ارئه دهد تا کاملا متناسب با نیاز کاربر باشد.

در شروع کار به معرفی دسته بندی های ویدئوپروژکتور نی زا میپردازیم که این دسته بندی ها براساس قابلیت های این دستگاه انجام شده و شامل :

1)مینی ویدئوپروژکتور قابل حمل

2)مینی ویدئوپروژکتور قابل حمل دارای وای فای

3)مینی ویدئوپروژکتور قابل حمل دارای وای فای و سیستم عامل اندروید

4)ویدئوپروژکتور قابل حمل دارای وای فای و سیستم عامل اندروید

5)ویدئوپروژکتور جیبی دارای وای فای و سیستم عامل اندروید

 نحوه استفاده از وای فای جهت اتصال بی سیم به تمامی گوشی های موبایل: 

کاربران گرامی میتوانند از طریق کانال تلگرامی ما با نام niza ،فیلم های آموزشی در خصوص نحوه استفاده از وای فای را به راحتی ، برای گوشی های اندروید و آیفون در مدل های مختلف ویدئوپروژکتور ها را مشاهده نمایند.

ویژگی های ویدئوپروژکتور نی زا :

یک انتخاب مقرون بصرفه ، بدون نیاز به پرده میتوان به راحتی برروی دیوار از ویدئوپروژکتورهای نی زا  استفاده کرد و صرفه جویی در هزینه ها داشته باشید.

ویدئوپروژکتور و مینی ویدئوپروژکتورهای نی زا همگی از زیر دستگاه پیچ دارند جهت نصب آسان بر روی دیوار،سقف وزمین که براحتی میتوان از آن استفاده کرد.

داشتن وای فای اتصال بی سیم به تمامی گوشیهای موبایل که این امکان را به کاربر میدهد تا هرآنچه برروی صفحه گوشی خود دارد با استفاده از وای فای به ویدئوپروژکتور متصل شود وبا لذت بیشتر بهمراه دیگران به تماشا بنشیند.

میتوان با انتخاب صحیح ویدئوپروژکتور ،در اتاق جلسات،کنفرانس کلاس درس و دیگر موارد با خیال راحت از ویدئوپروژکتور نی زا استفاده کرد .

ویدئوپروژکتور هوشمند نی زا یک محصولی را هم برای gmer های عزیز در نظر دارد تا با لذت بیشتر به بازی بنشینند.این ویدئوپروژکتور مجهز به دسته بازی و بیش از 200 بازی در سیستم هوشمند خود میباشد.

ارائه مدل هایی از ویدئوپروژکتور  که با داشتن قابلیت تمامی پورت ها از جمله خاص ترین آن که شامل  ،  ورودی شبکه ، وای فای ،ورودی میکروفن ،HDMI،USB،آیودی و غیره اشاره کرد.

تنظیمات زوم دستگاه برای داشتن کیفیت ایده آل در تصویر :

داشتن آگاهی از نحوه استفاده از زوم ویدئوپروژکتور میتواند تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر  دستگاه داشته باشد.

این دستگاه دارای 2 زوم میباشد، یکی از زوم ها برای تنظیم فاصله تا پرده یا دیوار است و دیگری جهت تنظیم گوشه های تصویر و تنظیم نهایی میباشد، که در نهایت به کیفیت مورد نظر برای تصویر ختم میشود.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()